KURZY 2019 - Pardubice 

Angličtina pravou hemisférou

 

  Kurz pro věčné začátečníky

Pátek 22. 11. – Neděle 24. 11. 2019

Kurz je určen všem zájemcům, kteří se potřebují v angličtině rozmluvit, udělat si pořádek v gramatice a lehce se naučit mnoho nových slov. Používáme systém výuky přes pravou mozkovou hemisféru, který je velice efektivní a přitom nevyžaduje učení se nazpaměť. Na kurzu budete pod vedením lektora s mnohaletou praxí v oblasti výuky cizích jazyků. Budeme se učit přirozeně, používáním jazyka. 

Pokud si myslíte, že nemáte talent na jazyky, stydíte se mluvit nebo se opakovaně pokoušíte angličtinu naučit bez uspokojivých výsledků, pak je kurz určen přesně pro vás.

Nebudeme po Vás chtít, abyste se snažili něco zapamatovat nebo vyplňovali gramatická cvičení nebo se stresovali, až na vás přijde řada. To je zbytečné. Ukážeme Vám, jak se angličtinu opravdu naučit a mít z ní radost. 

Systém Angličtina pravou hemisférou je postaven na principu přirozeného učení jazyků. Na kurzu Vám ukážeme základní pravidla, která potřebujete znát, abyste se angličtinu naučili. Naučíme Vás také jednoduché techniky, pomocí kterých se můžete angličtinu učit dále sami. 

Studenti, kteří celý systém pochopí, odchází z našich lekcí odpočatí a nabití energií. Navíc mají nástroje, jak se v angličtině dále zlepšovat. Systém je určen pro studenty, kteří jsou věční začátečníci.

Přihlásit na kurz se můžete na telefonu 776 838 922 nebo emailu anglictina@teck.cz. 

Těším se na Vás

Zdeněk Vaníček

Zakladatel společnosti TECK

 

22. 11. 2019 10h – 24. 11. 2019 17h, Centrum Spirálka, J. Palacha 1671, Pardubice

Kurzovné 3000 Kč

Při platbě do 20. 11. 2019 zvýhodněná cena 2800 Kč

 

Ohlasy studentů z výuky

Nejedná se jen o výuku angličtiny. Je to i určitý druh terapie, která mně pomohla odblokovat mnoho bloků spojených s angličtinou.

Co výuka nabízí? Bezpečné prostředí! Relaxaci místo drilu! Terapii angličtinou! A v neposlední řadě naučení se angličtiny. U mě proběhla změna na více úrovních. Učila jsem se angličtinu na základní, střední i vysoké škole. Po dvaceti letech odporu k drilu jsem byla stále na úrovni věčný mírně pokročilý. 

Teď cítím chuť pokračovat a mám prima nástroje. Díky tomu, že jsem byla otevřená čemukoli, co přijde v učení i odblokování se, udělala jsem veliký skok v aktivní slovní zásobě. Za dva dny o téměř 500 slov. Zdá se to jako pohádka. Ale je to realita.

Ing. Pavlína Koubková

 

Po prvním dnu se mi uvolnil můj blok z mluvení. Také jsem našla trochu důvěry v sebe sama. Vím, že občasné chyby mi nemohou bránit v tom, abych mluvila anglicky. A pokud aplikuji pravidlo „zaměř se na informaci“, tak to jde skoro samo.

Je to skvělá metoda. Nezažila jsem, aby mě učení tak bavilo.

Anna Přikrylová

 

Kromě zlepšení angličtiny, návodů a rad k nezaplacení, jsem si odnesla užitečné informace o sobě, svých blocích a životě jako takovém. Byla to pro mě zároveň i terapie. A musím říct, že účinná. Najednou mi nevadí, že mě někdo opravuje, nebojím se tolik dělat chyby, méně tlačím na pilu a nechávám věci plynout a přicházet.

Dnes jsem se účastnila neplánovaně pracovního školení v angličtině a ke svému velkému překvapení jsem většině obsahu rozuměla.

Kristýna Slabá

 

„Hlavně se nesnažte nic zapamatovat.“ - byla jedna z prvních vět, která zazněla. Moje hlava samozřejmě chytla hned paniku. Ze školních lavic jsem byla zvyklá biflovat se slovíčka do úmoru, což samozřejmě nikam nevedlo. Považuji se tak v anglickém jazyce za notorického začátečníka. Neučení mi tedy přišlo jako nesplnitelný úkol. 

Nedokázala jsem si představit, že bych se cizí jazyk mohla naučit v pohodě, v klidu a v uvolnění. Pro mě to bylo sci-fi. Ale na vlastní kůži jsem zjistila, že to jde.

Na začátku jsem vyplnila krátký test se slovíčky, abych viděla, nebo spíše moje hlava, z jaké pozice startuji. A samozřejmě měla také srovnání, kam jsem se posunula po každém bloku výuky. Pak už jen stačilo přestat se učit, ale začít jazyk vnímat.

To, co jsme při výuce prováděli, bylo vlastně hodně jednoduché. Naučili jsme se tři jednoduché techniky, které jsme neustále opakovali. Nešlo o to se něco kostrbatě učit, ale díky vnímání příběhu se pro jazyk nadchnout a hlavně v něm neustále být. Uvolněně. Metoda Anglicky bez učení vychází z poznání, že i děti, když se učí jazyk, vlastně jen opakují, co slyší. Zapomeňte na nepohodlné lavice a tabule. Tady bylo nejdůležitější, abychom se cítili dobře. Ve dvojici jsme tak předčítali příběh, překládali, opakovali, poslouchali, ale také relaxovali.

Při výuce se klade důraz na přístup. To, co si sami pro sebe říkáte, má přímý vliv na to, jak rychle se budete jazyk učit. Pokud vám v hlavě při představě cizího jazyka vyvstanou věty jako: „Na angličtinu nemám hlavu.“ Nebo „Angličtina je těžká“ apod., blokujete si svoje učení. Pokud tyto věty, vlastně to, co máte zapsáno ve svém informačním poli, nahradíte přesvědčeními jako: „Cizí jazyk se učím s radostí a lehkostí“ nebo „Miluju angličtinu“ apod., ve vašem těle ani poli nebude vznikat rezistence. 

Ale zpátky na zem k faktům. Za dva dny bytí s angličtinou se moje slovní zásoba rozrostla asi o 350 nových slovíček, která se dostala do aktivní fáze. Můj odpor ze školních lavic je pryč a angličtina se mi vlastně začala líbit. Není divu, nikdo mě konečně do ničeho nenutil. Hned večer jsem si četla Malého prince v angličtině a fakt mu rozuměla.

Výuka se Zdeňkem rozhodně stojí za to. Nejen, že má všechno připraveno do posledního puntíku, ale jeho nadšení a schopnost předávat svoje znalosti a angličtinu je nabíjející.

Lenka Liška